Kinderboekenweek 2022

28 september 2022 -
Beste ouders & kinderen
Het duurt niet lang meer tot de kinderboekenweek van start gaat. Van 5 tot en met 16 oktober tovert onze school zich om tot het thema van dit jaar 'Gi-Ga-Groen'. Deze activiteit gaan we feestelijk aftrappen met onze jaarlijkse boeken markt.

Klik hier voor het promofilmpje!!
Alle ouders en verzorgers zijn op woensdag 5 oktober vanaf 12:00 welkom in de gymzaal van het hoofdgebouw. De boeken kunt u met pin of contant betalen.
U kunt eventueel via het reserveringsformulier boeken bestellen voordat de boeken uitverkocht zijn.

Klik hier voor het reserveringsformulier.

Een gedeelte van de opbrengst gaat naar de Mare om boeken te bestellen voor het Documentatie Centrum.

Tevens zal bekend worden wie de nieuwe voorleeskampioen van de Mare wordt. De voorrondes in de bovenbouw zijn inmiddelsl voorbij en de finale zal plaats vinden in een prachtige theaterzaal. De winnaar zal daarna gaan voorlezen in de middengroepen en de kinderen van de onderbouw kunnen genieten van een poppenkastvoorstelling.

Hierboven de winnares van de voorleeswedstrijd 2021; Pixie

Op 5 oktober nodigen we alle kinderen uit om in het groen naar school te komen. De kinderburgemeester zal de kinderboekenweek openen en het muziekkoor van de Mare zal optreden met het nummer 'GiGaGroen'

Het lied 'GiGaGroen" wordt al in de klassen geoefend, maar thuis kun je natuurlijk ook oefenen. Klik hieronder voor de link naar het lied en het dansje:

GiGaGroen - lied

GiGaGroen - dansje