Kinderen voor Kinderen

15 maart 2023 - Sierra, een leerling van de Mare, heeft van de week een heel fijne boodschap ontvangen.
Zij is namelijk vanaf vandaag officieel lid van het kinderkoor 'Kinderen voor Kinderen'

Op de website van Kinderen voor Kinderen staat een interview met haar:
Interview met Sierra

Sierra is vanaf nu “volwaardig” lid van het koor. De eerste studio opname en clipopname zit er al op.
Op 24 maart komt het liedje ZiggZagg uit (voor de Koningsspelen). dit lied zal vanzelfsprekende tijdens de Koningsspelen door  de hele school gaan klinken.

Sierra gaat ook optreden voor de koning Willem-Alexander en  koningin Máxima tijdens de officiële opening van de Koningsspelen.

Rondom dodenherdenking gaat Kinderen voor Kinderen een lied opnemen genaamd “2 minuten stilte” welke zal worden vertolkt bij de nationale kinderherdenking op 4 mei in Madurodam.
Dit optreden is gratis toegankelijk.
Klik op de link voor meer info over dit optreden
Optreden Kinderen voor Kinderen 'Madurodam'