Kijktip: Kinderen voor Kinderen

24 november - Kinderen voor Kinderen heeft sinds dit jaar een nieuw lid in het koor.
En voor de Mare is dat heel bijzonder, want het is een leerling van onze school en haar naam is Sierra.

Vanaf zaterdag komen Sierra en Kinderen voor Kinderen 8 weken lang op tv met "Kinderen voor Kinderen in actie"

Sierra en de koorleden trekken het hele land door om in actie te komen voor kinderen die een beetje extra steun kunnen gebruiken. Van hondenangst tot geldzorgen. Vanuit hun enige echte Kinderen voor Kinderen 'headquarter' komen ze met de meest creatieve oplossingen.

Lukt het Sierra  en de koorkinderen om te helpen? Je ziet Kinderen voor Kinderen In actie vanaf zaterdag 25 november acht weken lang om 9.00 uur op Zapp en om 16.00 uur op ons YouTube-kanaal.

Kijken jullie ook?

Klik op de link voor meer info!