Sponsorloop 17 mei

Beste ouder(s)/verzorger(s),

Woensdag 17 mei organiseert het team van de Mare een sponsorloop op het terrein van OZC.
Alle leerlingen krijgen daar de gelegenheid om een aantal minuten te lopen voor het goede doel GIRO 555 en het ophalen van geld voor diverse activiteiten op school, zoals schoolreisjes en vieringen.
Om 09.00 uur gaan we van start met het programma en u bent van harte welkom voor een kop koffie en het aanmoedigen van uw kind(eren).

De leerlingen van de onderbouw rennen 4 minuten, de leerlingen van de middenbouw rennen 8 minuten en de leerlingen van de bovenbouw rennen 12 minuten. Elke groep heeft een tijdslot:

Na de loop.
De kinderen krijgen na de loop iets te drinken en een oorkonde. Daarna kunnen zij met deze oorkonde als bewijs het sponsorgeld ophalen bij de sponsoren en inleveren in de week van 22 t/m 26 mei bij de juf en de meester van de klas.

Wij hopen op een sportieve en gezellige dag!

Team de Mare