Liefste opa en/of oma

De liefste Opa en/of Oma van de Mare
Heb jij een heel lieve opa en/of oma?
Laat het Mare Magazine dan weten en wie weet mag jij namens Mare Magazine
een aardigheidje aan je opa en/of oma aanbieden.
Wat moet je doen??
Stuur een e-mail naar mm@obsdemare.nl
en schrijf daarin, waarom jij zo'n lieve opa en oma hebt.
Stuur er ook een leuke foto bij.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Iedere week komt de oma van Jolee lezen met de kinderen van M7.
Dat is altijd erg gezellig. De oma van Jolee verwent de leerlingen van M7 vaak!
Zo kregen we al een paaseierdopje, een sleutelhanger met een vlinder en
vandaag werden we verrast met een kaboutertje!
De oma van Jolee haakt dit met veel plezier in haar vrije tijd.
Zelfs de herfst aandachtstafel in de klas is versierd met een grote paddenstoel en twee kabouters.
Dat vinden wij van M7 erg lief.
Dank je wel, lieve Oma Wil!

Beste Mare,
mijn oma hebt voor in de klas een paddenstoel en twee kabouters
gemaakt en eitjes en flinders en ik vind haar heel lief en ze haakt dat
en dat lijkt mij heel moeilijk en ik vind het knap en ze hebt er zoveel gedeelt
voor soms duurt het wel vier dagen voordat het af is en ze haakt heel vaak.
en ze is deallerliefste oma ter wereld .
Liefs Jolee uit M7

Jolee mag dit cadeautje met iets lekkers aan haar lieve oma gaan geven.

Beste Mare
Ik heb de allerliefst twee opa's.
Opa Harry is de slimste want die kan bedden maken. Ik mocht hem helpen tijdens het bouwen van mijn eigen hoogslaper. Ook gaan we vaak naar de Ardennen, het huisje van Opa Harry. Daar leert hij (en ook mijn papa en mama) mij alles over de natuur. Opa Theo is ook slim. Hij helpt ons in de moestuin. Samen met Opa Theo mag ik zaadjes zaaien, plantjes poten en nu volop oogsten: courgette, pompoen,
tomaat, muismeloentjes (die ik mee naar school neem, want die zien er heel grappig uit, maar vind ik niet zo lekker), rode bieten, prei, spitskool en nog veel meer! Ik bof maar met twee van die lieve en slimme opa's!
Groetjes van Jasmijn uit groep O4

Jasmijn mag deze cadeautjes met iets lekkers aan haar lieve opa's gaan geven.

Hoi de mare,
Ik heb de allerliefste opa en oma want oma koopt altijd leuke speelgoed voor me en van opa krijg ik altijd kriebel kusjes!
Soms blijf ik ook wel eens logeren en krijg ik allemaal lekkers.
Groetjes Lisa  uit groep M8

Lisa mag deze chocolaatjes aan haar opa & oma geven.

Beste Mare Magazine
Mink, Ros ,Loo en ik komen sinds onze geboorte al elke woensdag bij opa en oma . Ze deden onze luiers verschonen en deden ons in bad .  Oma komt ons op woensdag altijd ophalen uit school met iets lekkers en opa bakt ‘s avonds al het eten.
Het is zo gezellig en ze staan altijd voor ons klaar. We hebben echt mazzel met opa en oma ,want sommige opa’s en oma’s zijn echt heel erg gemeen en daaromhebben we echt mazzel met opa en oma en daarom wil ik ze verrassen!!!
Lieve groet van :Bobbi

Bobbi mag deze doos chocola aan haar lieve Opa & Oma geven.

Hallo  Allemaal!
Wij, Tycho en Djaimy (B2 en O3), vinden dat we een hele lieve opa en oma hebben. Ze wonen vlakbij en we gaan regelmatig zomaar even langs. We mogen er vaak blijven eten en logeren. Oma gaat vaak naar theatervoorstellingen met ons en opa heeft altijd leuke spulletjes voor ons. Als we op de camping zijn, in Garderen, komen ze ook langs. Oma en opa missen ons dan ook.
We hopen nog veel leuke dingen te doen met ze. Lieve opa en oma... wij houden van jullie!!!
Liefs Djaimy en Tycho.

Djaimy en Tycho mogen deze doos chocola aan hun
lieve Opa en Oma geven.

Happy Birthday Opa
Voor de liefste opa. Opa ik hou van jou. ik wil je nooit meer kwijt. Je hebt me alles geleerd wat je me kon leren.
Je bent de lieste opa en ik zou geen andere opa willen wensen. Jij ben mijn opa ik heb de leukste opa en de lolligste opa.
En we gaan altijd samen worstelen. Opa mama oma binky en ik hopen dat je honderd jaar wordt.
Ik wil nog lang kunnen genieten van jou natuurlijk ik niet aleen maar heel de familie.
Xxxxx je lieve schat  Jade

Jade mag deze doos chocola aan haar lieve Opa geven.